(Android/iOS) TRANSFORMERS: Forged to Fight rajattomasti pisteitä hakkerointi
Feb 23, 2022 10:56:54 GMT -7
Post by hearacavoco on Feb 23, 2022 10:56:54 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ TRANSFORMERS: Forged to Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TRANSFORMERS: Forged to Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajattomasti pisteitä hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ TRANSFORMERS: Forged to Fight 2022 version ▞▞▞
Hieno peli, grafiikka on mieletöntä. Saat laajan valikoiman muuntajia. Viimeistelyliikkeet ovat hulluja. Toivon, että tämän kokoisia pelejä olisi enemmän, en koskaan uskonut, että id find a game olisi muuntajien fani, koska G1 voisi pelata ja lyödä megatronia niin monta kertaa kuin minä. Mutta olen surullinen nähdessäni tämän upean pelin pääsevän leikkuupalkin päälle. Tämä on peli, jonka toivon pysyvän ikuisesti. Kiitos
En tiiä ku se lataa
Tämä sovellus on siistiä taistelut ovat mahtavia, mutta jos haluat taistella, sinun on odotettava ½ tuntia
Tässä pelissä on yksi parhaista mobiilipelien grafiikoista. Tarinatila on hidastempoinen, joten ei oikein sovi minulle. Tämän pelin Transformers ovat vain nostalgisia G1-kuvioidensa kanssa joissakin niistä. Ikävä kyllä todeta, että tämä peli on välillä vain tylsää, eikä peliin ole juurikaan tullut päivityksiä. Toivottavasti kehittäjät näkevät tämän pelin potentiaalin. Tsemppiä 👍
Pyytää jatkuvasti sähköpostitietojani, jotka antavat pääsyn sähköpostiisi, mitä epäröin. Mutta ladattu kuitenkin. Toistaiseksi minulla on hauskaa. Pidän grafiikasta ja pelistä. Vaatii vähän työtä, se on hieman viivästynyt ja tarvitsee parempia juonilinjoja, paitsi että minun piti muokata arvosteluani, tämä on melko kunnollinen peli!
paras peli ikinä
Miksi emme voi ensin valita Kuka on Optimus Primen sijasta??? Siinä ei ole järkeä . Pohditaan säilyttämistä tai poistamista
1555408991 Los mejores juegos de iPad gratis en 2019 ... Transformers: Forged to Fight on täynnä kauheita ilmaisia ansoja: ajastimet;
Transformers: Forged to Fight Transformers: The Game Optimus ...
Suuri fani
Трансформеры: Закаленные в бою Экшен uqi
Jos odotat peliostosten näkyvän tililläsi, kyseessä on väärä peli sinulle. Peli on hieno, mutta sitä pyörittävä yritys, kabam, on yksi hämärimmistä yrityksistä, joita olen koskaan nähnyt. Kun esität valituksen siitä, että et ole saanut ostostasi, he tekevät kaikkensa ollakseen kunnioittamatta ostoa. Sitten juoksu jatkuu, järjettömillä "turvakysymyksillä" kukaan ei myöskään löytänyt vastausta. Selkeä ja yksinkertainen, kabam on täysin epärehellinen.
Eikö se ole 60 fps -tilaa? Käytä 120 Hz:n näyttöä ja 60 fps peliä... 30 fps näyttää todella viiveeltä 120 Hz:n näytössä
Olen Transformerin fani Tämä on itse asiassa aika hyvä ja jopa hyvä tarinatilassa. Jos pidät minun fanistani Transformerissa, tätä voisi suositella sinulle, on todella mukavaa 😍😍😍
Kunnollinen Peli. Tämän pelin ohjaimet ovat niin hyvät ja grafiikka myös. Mutta tylsyysaste on aika korkea. Mutta suosittelen tätä melkein kaikille
Odens YläPeltiin Ja Pelamaan siitä
Täydellinen tämä oli upea, mutta tapa, jolla ei ole koodia ilmaisten muuntajien saamiseksi, on huono
Transformers unohtaa taistelu on eeppinen ja op-grafiikka, ja kaikki hahmot ovat niin hyviä, että tämä peli pelaa molempia niin mukavasti
Ignis
TRANSFORMERS: Skapt til Kamp Action zcr
Lisää boteja deferent-sarjasta. Huomaan, että botea on paljon enemmän kuin mitä täällä on
Itse peli on loistava. Ongelmana on, että luettelossa ei mielestäni ole tarpeeksi muuntajia. Jos muuntajia on niin monta kuin on, olisi hienoa nähdä enemmän taistelijoita, mutta peliin on lisätty useita versioita samasta hahmosta eri elokuvista, eikä yksilöllisiä hahmoja ole tarpeeksi. Rehellisesti sanottuna lisää vain Lockdown TF4:stä ja olisin onnellinen. Tämä on jälleen vain minun mielipiteeni.
TRANSFORMERS: Forged to Fight Darbības spēles tet
Kannettava Transformers-taistelupeli Forged to Fight on nyt täällä ... edesmenneen toimintaroolipelin Star Wars: Uprisingin työstöstä.
Tämä peli on hauska, mutta tarvitsee todella aikaa noustakseen tasolle n. Jos sinulla on paljon rahaa, voit helposti nostaa bottisi paremmuusjärjestykseen ja lvl ylöspäin.
Olen pahoillani, etten päässyt pelaamaan, koska se sanoi jatkuvasti, että internettini oli poikki mutta ei. Poistin sen, asensin sen uudelleen, käynnistin sovelluksen uudelleen, mutta se ei silti toiminut, en ole vihainen, olen vain todella pettynyt, odotin innolla tämän pelin pelaamista...
Lataus kestää kauan. Saavutuksia ei synkronoida Google Play -saavutuksiin oikein. Tukitiimi sanoi, että he eivät voi tukea tätä, he voivat vain ilmoittaa korkeammalle tuelle ja lippu suljettiin.
peli saa minut vihaiseksi, niin hidas, että luulin sitä jopa offline-peliksi, mutta pidän grafiikasta, joten annan 3 tähteä grafiikalle, mutta tee pelistä offline-peli
Minulla ei ole koskaan ollut peliä, joka kaatui niin paljon elämässäni... Olen täytynyt pelata yli 6 tuntia sen jälkeen kun olen asentanut tämän pelin ja sen on täytynyt kaatua yli 50 kertaa... en ole varma, katsovatko kehittäjät palaute, koska tämä on jo jaettu... käytän samsung tab s4:ää, jos se auttaa......jos tämä jatkuu, poistan damm-pelin asennuksen, on täysin hyödytöntä, että se sulkee välilehden jatkuvasti
En pidä siitä, että tarvitset 2 askelta päästäksesi yhteen paikkaan näytöksessä 3
Vieritä ongelma kristalliin n malmi..korjaa a.s.a.p...tämä peli on hyvä peli..pelaan jo vuoden..
TRANSFORMERS: Strijders Actie nqd
Valmistettu käsintehtyyn puulaatikkoon, jokainen Google Play ja Transformers Forged Fight VIP -paketti sisältävät Google Pixel XL -puhelimen;
Tämä peli on myrskyn sammuttaja kaikille väkivaltaisille pelaajille! Upea pelattavuus, upea grafiikka ja jopa toimii sujuvasti myös vanhoissa 2017 laitteissa! Mutta yksi asia, joka voi optimoida pelin Android 10:lle? Koska olen andriod 10:ssä, kaikki on erittäin sujuvaa, mutta valikot viivästyvät joskus. Ex- tehtävän suorittamisen jälkeen 'lunasta palkkio' -valikko viivästyy, kun se näyttää vaaditun sisällön. Kaiken kaikkiaan erinomainen mestariteos, suosittelen mielelläni tätä ystävilleni!
Minä ❤️ tätä peliä. Se on 🔥 ja siinä on monia tasoja. Ja sinun ei todellakaan tarvitse maksaa taskusta. Sinun täytyy vain saavuttaa tasosi ja siirtyä ylöspäin!!!! Todella hauska pelata....
The Emerald Maiden: Symphony of Dreams Äventyr rwqx
Annoin 3*, koska . Peliin pitäisi mielestäni lisätä uusia botteja peliin niiden pitäisi lisätä op prime ja muut hahmot elokuvasta viimeinen ritari ja tulevista elokuvista botit kuten unicronin nousu. Muuten se on erittäin hyvä
Se oli todella hämmästyttävää, mutta annoin sille 3 tähteä, koska puhelimeni roikkui ja se toimi niin hitaasti
Forged to Fight (saatavilla Android- ja iOS-laitteille) rastittaa kaikki ruudut kevyessä muodossa, joka keskittyy yksinomaan taisteluun. Se on enimmäkseen taistelija, mutta siinä on elementtejä perustan rakentamisesta ja resurssien keräämisestä, ja peli muistuttaa hyvin Marvel: Contest of Champions -peliä (sen on tehnyt sama kehittäjä, Kabam).
Transformers on mun mielestä paras
Juuri päivitetty ja saanut ensimmäisen virstanpylvään areenalla, lunastin palkintoni, mutta tililläni ei ole jäännöslippua.
Paras ikinä
Syy siihen, miksi annan sille 3 tähteä, on se, että tätä peliä ei ole venytetty 6,7 tuuman näyttöön. Ole hyvä ja tue tätä.
En ole aika hyvä transformers-peliin, olen katsonut kaikki elokuvat ja annan sille 4 tähteä